Moest zo nodig

Hij werd heel dynamiek
Moest zo nodig de Quick

32 thoughts on “Moest zo nodig

  1. haha deze is echt heel goed gevonden vind het knap die kleuren zijn heerlijk om naar te kijken echt heel mooi om te zien en quik niet veel geten maar nu te zien ja heb der wel zin in jammer dat ik 30 km moet rijden haha ,ik heb niet kostuum kunnen kopen voordeel je kan geen geld op doen haha

  2. Kan lekker zijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar een restaurant, een prachtige foto proficiat Joke. Ik wens je een fijne avond en vrijdag toe. Beste groeten van Luc.

  3. aan junk of fastfood heb ik ook geen boodschap, maar je beelden ervan zijn wel heel sterk.
    Het is wat overbelicht, maar dat komt de sfeer ten goede !
    Een genietertje (je foto, niet het plastieken maagvulsel😉 )

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

