een laatste oogst?

Druk aan het werk op een koudere en regenachtige dag.

51 thoughts on “een laatste oogst?

  1. Wat een hele mooie serie zeg, zeker de eerste. Mooie kleuren en prachtige scherpte. Fantastisch.
    Tja en nu komt de herfst eraan, maar die heeft ook zo zijn eigen foto-uitdagingen en kleurenprachten

  2. Dag Joke, een dikke proficiat, super mooie macrofotografie en kleurenkontrast. Ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc.

  3. Prachtige macro’s van een mooi insect waar we weldra afscheid van moeten nemen, helaas!
    En ik hoop dat de nieuwe week even mooi voor jou zal ogen Joke!

  4. whaw, zo’n knappe foto’s!

    OT en zoveel vragen hihi, de wagen stond achter een privépoort dus hebben we zeker niet geprobeerd van binnen te dringen, dat zou ik nooit durven😉

  5. puur genieten van zoveel macropracht, moeilijk kiezen zo mooi, maar die eerste vind ik wel indringend dat dat beestje je zo staat aan te staren…de derde vind ik iets minder geslaagd grtjs

  6. De eerste 2 foto’s hebben mijn voorkeur, doordat het onderwerp link in beeld staat, straalt het kracht uit en geeft het een boeiende compo, chapeau.

  7. retescherp zijn deze bijtjes… nog een van de laatste keren uitrukken dit jaar…
    de ijverige beestjes hebben hun rust verdient.
    Mooi macro werk Joke

  8. a wel joke da is nu ne keer schoon en de paarse reflexie op de poten nice ! het is zeker werk aan de winkel
    maar vandaag is de zon van de partij ! Dus naar buiten zou ik zeggen en genieten …

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

