bouw een brug

bouw een brug
u kan dan heen en terug.

36 thoughts on “bouw een brug

  1. Ja dat is zo handig aan een brug!
    Vindt het altijd zo knap dat mensen handen dit kunnen maken.
    Groetjes Cristien

  2. Knap gezegde en al even knappe foto Jokelief. Wat ben jij toch een creatief mens, wow! Bedankt voor je blog en voor jou, gewoonweg omdat je er bent!

  3. Heel indrukwekkend deze foto met de wolken erboven… maakt niet uit waar het is… maar het is gewoon mooi, Joke… heel mooi… en zeker in zwart-wit….Agnès

  4. Prachtige wolk en de brug, ik voelde me direct aan een dorp waar mijn Oma woont 10 jaar geleden. Het was een romantisch tijd in my leven, nog niet bezig met GSM of internet😉

    Groetjes,

    Hallo

  5. …zelfs zo stoere bruggen geef je ‘eleganter’ weer dan sommige mannen, Joke…fijn groetjes van rené

  6. Praat me niet over bruggen, je kunt in de vakantietijd hier in Fryslân geen brug zien of hij staat omhoog om de bootjes en boten de vrije doorgang te geven …😉
    Maar goed, daar kun jij ook niets aan doen, en de zwartwit uitvoering van jouw brug is simpelweg mooi te noemen.

    1. Dit is een simpele brug over een ongebruikte spoorweg. Omhoog kan ze niet. Ja wonen in een waterland heeft dus blijkbaar ook nadelen en ik die altijd jaloers op jullie was🙂 Groetjes

      Joke

  7. hey dat is mooi dat is aan grootouders ,mooi burg en net vernieuwt opgeknapt
    machtig mooi zeg mooi lucht ook
    ik ging je verhaaltje je vertellen ,statie stopte vroeger daar niet maar ging heerlijk door naar walonie ,vlaanderen heeft besloten op 1dag gewoon de tunels dicht te gooien met aarde nu kan je mooi vlinder wandeling maken
    groetjes antony

  8. Dag Joke, heerlijke foto – wat is het gezellig grasduinen op je blog. Het is net of ik even meewandel door je wereld en mee mag kijken door het oog van je lens.

  9. Al die verschillende bruggen. Er is zelfs een brug tussen onze twee hersenhelften. Deze brug is o.a. één van de elementen die het verschil maken tussen man en vrouw, waardoor vrouwen minder goed met de auto kunnen rijden als de mannen, die op hun beurt, net door de breedte van die brug, beter zijn in het multi-tasken. Mannen kunnen zo met de auto rijden en tegelijkertijd harder rijden. Sorry, maar ik lees dat hier allemaal op internet en wat op internet staat is altijd juist wordt gezegd. De mannen hebben een nauwere brug tussen de twee hersenhelften dan de vrouwen, die op hun beurt, een bredere brug nodig hebben om over te kunnen rijden (zie foto)…

    1. Haha ga daarover met mij niet in discussie mannen/vrouwen want dan kan het lang duren! Stand medailles OS Belgische vrouwen – mannen : 2 – 1

      Joke

  10. deze foto spreekt me heel erg aan ….. ook door het zwarte witte en de wolken daarboven ….. als we nu eens brug konden tot bij de wolken … wat denk je ….

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

