de natuur vertelt

Waarom zou ik iets moeten vertellen als de natuur het zoveel beter kan?

35 thoughts on “de natuur vertelt

  1. De natuur beschermd tegen ‘ons’. We hebben alleen toegang tot natuur die daarvoor is ingericht. Ach, en misschien is dat ook wel goed.

  2. Men hoeft echt geen weerman/vrouw te zijn om het weer te voorspellen. Na zon komen de wolken en daarna … is het van “wat waren het toch mooie liedjes”.

  3. De natuurlijk heeft geen woorden nodig… het fluisteren van de wind door het gras in onverstaanbaar, toch begrijpen we het allemaal….

  4. Een prachtige serie over de kust van Blankenberg de eerste twee de duin en het zeilschip zijn om in te lijsten Joke zo mooi..groetjes wim

  5. Dag Joke, inderdaad die foto spreekt voor zichzelf maar je hebt die mooi in beeld gebracht. Ik wens je een fijne avond en vrijdag toe. Beste groeten van Luc.

  6. dit heb je prachtig weten te brengen zeg echt heerlijk is dit om naar te kijken ,ik vind het een heerlijk weertje al is een wolkje net iets mooi in de foto dat bewijs je ook hier weer echt prachtig is dit
    echt mooi
    groetjes antony

  7. Dit beeld spreekt inderdaad voor zichzelf, Joke, maar jou manier van vertellen staat me vaak toch ook wel aan.

    OT: Voor iemand met MS zijn temperaturen van 25 graden en hoger (gisteren was het hier ruim 28 graden in de schaduw) echt niet aangenaam meer. Bij die temperaturen wordt het laatste beetje kracht als het ware uit mijn lijf gezogen. Op zo’n moment verlang ik wel naar wat verkoeling, en middels de bovenstaande virtuele verkoeling hebben ook andere mensen, die het wat al te warm vinden, er ook nog wat aan. 🙂

  8. Twee razend knappe foto’s na mekaar, Joke. Inderdaad, hierbij zijn woorden overbodig.
    ‘Das Parfum’ ken ik wel hoor. Ik heb het tweemaal gelezen en ik heb ook de film gezien. Maar zoals steeds is het boek beter.
    Groetjes !

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

