de draad opnemen

Hebben jullie ook de boel kunnen ontwarren en de draad terug opnemen?

31 thoughts on “de draad opnemen

  1. Goed gekozen titel bij dit kluwen ! Kost toch elk jaar weer moeite om na de feestdagen en bij t begin vh nieuwe jaar alles weer op gang te krijgen, de draad weer op te nemen… gaat hier stilaan de goede kant op, maar aan die warhoop op foto zou ik niet graag beginnen…
    Groetje, AmaZony

  2. Dit logje is van begin januari… dus alweer even terug…. de draad oppakken vond ik toen ook heel lastig… na 14 dagen weer voor de klas met al het geregel er omheen.. nu is het al richting eind van deze maand.. en heb de draad weer in de hand…nog maar 4 weken dan is het … voorjaarsvakantie…weer volop tijd voor foto’s… met waarschijnlijk wat beter weer.. je foto’s vind ik altijd opnieuw erg bijzonder… je maakt er ook een leuk log van… het stemt tot nadenken…een beetje filosofisch, daar hou ik wel van….

    Agnès

  3. Hoi Joke!
    Ik kan de knoop niet ontwarren, nee. Sinds ik terug in België ben, heb ik heimwee naar Zuid-Afrika. Bah, alles is hier zo donker en volgebouwd.
    Los daarvan, een fantastisch 2011 gewenst! Ik kijk er al naar uit om al jouw prachtige foto’s te bewonderen. Ik zit nu eventjes achter, maar ik neem zeker en vast de tijd om jouw gemiste postjes te bekijken.
    Vele groetjes! x

  4. Heel symbolisch allemaal, doet me wel denken aan de chaos die onze “regering” zaait. Hopelijk wordt deze Gordiaanse regeringsknoop niet in 2 stukken gehakt en blijven we niet zitten met ongestoofde peren🙂

  5. Draad weer opgenomen,
    en eindelijk ook weer bij aan het kijken hier!
    Heel fijne foto’s weer gezien hier –
    genoten van het -6° postje….
    En dat stilleven van 05-12: superdesuper gewoon!
    Ik geniet echt van dit soort beelden!

  6. Trouwens, bij ons dooit het ook hoor. De laatste foto’s zijn allemaal van een mooie winterdag in 2007. De dagen zijn hier de laatste tijd steeds grijs grijs grijs, niet zo fotogeniek, vandaar. Fijne dag!

  7. De draad weer oppakken kost soms even tijd, maar dat lukt wel.
    Ik hoop dat dit jaar ook jouw jaar wordt Joke.
    Van Klaproos kunnen we nog veel verwachten als ik dat zo hoor🙂

  8. De draad terug openemen… dat doen we toch elke dag, bij het opstaan Joke? En ook eerst even ontwarren, da’s nog zo makkelijk! *wink, big smile*
    OT: ik had vroeger al zo’n pen, maar die was stuk gegaan. Met de muis accuraat werken in fotobewerkingen is moeilijk, dus ben héél blij met dat nieuwe tooltje. Ik kan het je aanraden!
    Fijne dag nog, en straks een mooie weekend hé!

  9. ja ikke wel Joke, maar die warboel ontrafelen zal heel moeilijk zijn
    OT ja dat kan nog lukken hoor, vier jaar geleden liep ik nog overal aan voorbij, nu ‘zie’ ik alles of toch bijna

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

