château de la Motte – beelden in de tuin I

15 thoughts on “château de la Motte – beelden in de tuin I

  1. O, kom net van bij Mosterpotje, was daar ook al herinneringen ophalen naar mijn bloesemweekend in april!
    En hier gingen we een paar keer koffie drinken!
    Mooie beeldengroep dit!

  2. Beelden roepen bij mij altijd de vraag op wat de kunstenaar ermee wilde zeggen, of is het gewoon helemaal vrij van interpretatie… misschien snap ik ook vaak kunst niet hoor, dat kan ook zeer goed

  3. whaahah
    joke,
    als ik je zie kom ik met pijl en boog achter je aan🙂
    jawel ik woon tegen limburg aan joke, hoop dat de traagheid van mijn log slechts tijdelijk is,
    ik heb er al een klacht meer over gehad, echt vrolijk wordt ik daar niet van…
    je mooie beelden echter…..
    toveren een lach op mijn snoet:-)

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

