kerst- en sneeuwmannetjes – vrolijk kerstfeest

13 thoughts on “kerst- en sneeuwmannetjes – vrolijk kerstfeest

  1. Niet leuk zo’n gipsen been! Wel grappig dat design. Wat ze toch allemaal uitvinden!🙂
    Hopelijk ben je er vlug weer vanaf! Succes ermee!
    Tot in 2010!

  2. origineel maar niet leuk om zo de feestdagen door te brengen… Zeer fijne feestdagen en voor 2010 heel veel fotoplezier en ander vertier!

  3. Met deze warme feestdagen word je toch extra in de watten gelegd.
    Veel beterschap en het beste voor de eindejaarsfeesten.

  4. Wat een prachtige gipsbeen alleen jammer dat we die rood gelakte kerstnageltjes niet kunnen zien.
    Ik zit zelf ook in een gips loopgips na een glijpartij in de supermarkt,heb me enkelbanden afgescheurd.
    Ik heb paars gips maar ik had ook wel dit speciale kerstgips willen hebben nog nooit gezien,is het wel een loopgips?
    Wat heb je eigenlijk precies aan je been?
    Sterkte jenny

    1. Ja het is een loopgips, er moet een blauwe ‘schoen’ onder. Heb drie voetbeentjes gebroken en mijn hielbeen. Verkeerd gestapt in de jacuzzi.
      Moet bijna constant liggen, zo weinig mogelijk been laten hangen. Zit nu al 4 weken thuis te puffen.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

