vrouwen dansen naakt in de zon

Vrouwen dansen naakt in de zon, een beeldhouwwerk van een groep dansende vrouwen. Vraag me niet wie het beeld ontworpen heeft, ben vergeten te kijken. Ik was onder de indruk van dit werk, levens grote vrouwen aan het dansen. De beeldengroep staat in de tuin van het château de la Motte te Groot-Gelmen bij Sint-Truiden.

Het zou leuk zijn als jullie willen stemmen op mijn deelname aan: I AM 10 NIKONS. De prijs zou naar mijn Ethiopische vrienden gaan ‘Helpers for Ethiopia’. Alvast de link: http://www.iam10nikons.be/nl/entries/special/joke-devliegher-00343/?refentity=01708201011705b7c9

EN DANK JE!

18 thoughts on “vrouwen dansen naakt in de zon

  1. Beste Joke,
    Op internet kwam ik uw foto van de dansende vrouwen tegen. Ik ben 5Ritmes docente en begeleid een vrouwen groep. De foto van de dansende vrouwen spreekt me aan omdat ze in de natuur dansen, een kring vormen en de ingetogenheid van het beeld zie je ook bij 5Ritmes dansers terug. Ik zou die foto graag willen gebruiken voor mijn nieuwsbrief en voor een evenement op facebook. Mag ik hem gebruiken? Ik vind geen andere manier dan u te bereiken via uw eigen blog.. Veel dank! Hartelijke groet, Dorine Hoog

  2. Zo kom ik ze nou nooit tegen :-)
    Even serieus: dit is een prachtige beeldengroep. Je hebt het ook heel mooi gefotografeerd. Zelfs de schaduwen zijn erg mooi.

  3. Ben meestal ook niet zo voor die ‘stem-voor-mij’ wedstrijden, maar dit initiatief én ook je foto vind ik super ! Mijn stem heb je alvast ! Groetje,
    AmaZony

  4. ziet er hartstikke leuk uit joke,

    al die schuddende lovehandles,
    die blote borsten en billen,
    een boel golfjes bij dat dansen :-)
    leuk hoor

    fijn weekend gewenst

Jullie positieve reactie's zijn welkom - positive comments are welcome

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 962 other followers

